Известување пред вашата исплата! За плаќање : 1)уплатата треба да се потврди со Aliexpress центар во 24hours нормално.тогаш ние ќе бидат информирани и да се подготви пакет на услуги ако вашата уплата е потврдена успешно. За превозот : 1) ПРЕВОЗОТ во СВЕТОТ. (Освен некои земји и APO/FPO) 2) Ние само брод да се потврди цел адреси. Вашата цел адресата МОРА да ОДГОВАРА на вашиот Превозот адреса 3) ОПЕРАТОР на ТРАНЗИТ ВРЕМЕ е предвидено од страна на превозникот и исклучува време на викендите и празниците. Транзит пати може да се разликуваат, особено за време на сезона. 4) Ако не сте добиле вашата пратка во рок од 30 дена од плаќањето, ве молиме контактирајте со нас! За гаранција и враќање : 1) 12 месеци Производителот е ограничена Гаранција за неисправни предмети (исклучувајќи предмети за оштетена и/или злоупотребени по приемот). Додатоци доаѓаат со 3-месечен гарантен. 2) Ќе има 7 дена да контактирате со нас и 30 дена за да се врати од денот таа е примена. Ако овој објект е во вашиот поседување на повеќе од 7 дена, се смета дека се користи и НИЕ ЌЕ НЕ ИЗДАДЕ ЌЕ ВРАЌАЊЕ НА парите ИЛИ ЗАМЕНА. НЕМА ИСКЛУЧОЦИ! Превозот цена е мечка од двете продавачот и купувачот на половина. 3) Сите вратени предмети МОРА да БИДЕ во оригинално пакување и МОРА да ни овозможи со превозот следење на број, специфична причина за враќање, и вашиот po#. 4) Ние ќе рефундирање на НАШАТА ЦЕЛОСНА ПОБЕДА ПОНУДАТА ИЗНОС, по приемот на објектот во првобитната состојба и пакување со сите компоненти и додатоци се вклучени, ПО ДВЕТЕ Купувачот и Продавачот се откаже од трансакцијата од aliexpress. ИЛИ, можете да изберете да имате замена. 5) Ние ќе ги сноси сите превозот цена, ако производот(ите) што е (се) не како рекламира. За повратни информации и контакт : 1) Купувачот е рано потврда ќе бидат високо ценети, по примањето на предметите. 2) Од вашите повратни информации е многу важен за нашиот бизнис развој, срдечно ве покануваме да ја напушти позитивни повратни информации и за нас, доколку сте задоволни со нашите производи и услуги. Тоа само ќе ве однесе 1 минута,но ова 1 минута има исклучително битно значење за нас. 3) ве Молиме контактирајте со нас пред да замине никакви негативни или неутрални повратни информации. Ние ќе работиме со вас да ги реши сите проблеми.Ви благодариме за разбирањето!