Боја разликата е неизбежна, бидејќи објектот слики се снима во различни средини или гледано во различни компјутерски монитори. Ние се обидовме потрудиме да ви ги сликите од повеќето слични на реалните предмети. Понекогаш, може да биде бојата разликата помеѓу предмети ќе се добијат и на сликите можете да го видите на нашата онлајн продавница. Ние ќе бидеме благодарни ако може да се прифати боја разлика и не ни даваат негативни повратни информации. Ви благодариме за разбирањето! 1. Ако сте ги добиле вашите задоволни објект, не ми даде 100% совршен 5 ѕвезди резултати за нашите производи и услуги. Јас ќе бидам прифатена. 2.Ако не сте задоволни со вашиот купите за било која причина, ве молиме контактирајте со нас пред да остави негативни повратни информации или да направи детална оценка . Ние ќе се обидеме потрудиме да го реши проблемот и да ви остават среќен шопинг тука. Ви благодариме! 3.Верувам дека добрата комуникација може да ги реши сите проблеми и ни донесе добра пријателство. 1.Бидете сигурни дека вашиот превозот адреса и поштенски код внимателно пред да плаќаат. Ние го задржуваме правото да ја полните превозот надомест повторно за вратени предмети поради undeliverable погрешна адреса. 2.Ние треба 2-10 работни дена да се подготви ред според нашите бројни наредби секој ден.Ве молиме да се разбере задоцнување бидејќи на одмор. 3.Ние не може да се контролира на транспорт, како што се третира со 3-то лице,но ние ќе брод парцела во првиот момент. Увозни давачки, даноци и давачки кои не се вклучени во точка цена или превозот цена. Постојат пријави се на купувачот одговорност. Pls проверете со вашата земја е царинската испостава за да се утврди она што овие дополнителни трошоци кои ќе бидат пред наддавање или за купување. Царинските такси, нормално, обвинет од страна на превозот компанија или наплатените кога ќе ги собереш на објектот до. Овие надоместоци не се дополнителни превозот обвиненија. 1.Ако сте примиле дефект на објектот, потрошувачот има до 7 дена од денот на приемот на барањето за враќање или замена за нова. 2.Ако сте го добиле погрешен објект, Предмети мора да се врати во неговата оригинална и неискористени состојба & исто така, мора да биде во оригинална кутија и пакување. 3.Ние не се дозволи наплата или размени, бидејќи од вас промена на умот. Ве молиме да ги прочитате сите опис предвидено како водич пред да конкурираат. Додека секој чекор е донесена за да се осигура дека ние брод надвор точен објект, ќе има прилика кога ќе примите предмети кои се различни од опис. Во таков случај, ние бараме да контактирате со нас веднаш, така што може да се поправи ситуацијата. Вашето задоволство е важно за нас и ние го цениме вашиот бизнис.