[xlmodel]-[производи]-[44481] Топла Производи
[xlmodel]-[size]-[9999] Големина на Табела
Мерење Во CM Големина Рамо Градите Должина на Ракав М 46.6 110 67 61 L 47.8 114 69 62 XL 49 118 71 63 XXL 50.4 122 73 64 XXXL 51.6 126 75 65
Мерење Во Инчи Големина Рамо Градите Должина на Ракав М 18.3 43.3 26.4 24.0 L 18.8 44.9 27.2 24.4 XL 19.3 46.5 28.0 24.8 XXL 19.8 48.0 28.7 25.2 XXXL 20.3 49.6 29.5 25.6
[xlmodel]-[фото]-[0000] Фотографии Листа
[xlmodel]-[custom]-[43889] По-продажбата на услугата
Начин на плаќање
Кога ќе го додадете објектот во вашата кошничка,можете да касата и да оди напред со плаќање.
Превозот Услови ЕМС експрес сервис/Кина Пос/Хонгконг Пост и забрзан изразат услуги, вклучувајќи DHL/UPS/ФЕДЕКС/ТНТ.
Превозот Метод Со ЕМС услуга(ЕМС Бесплатен превозот)потребни се околу 5-8 дена да брод на големи земји како САД, Западна Европа,Австралија, син на,меѓутоа,времето за испорака не е загарантирана, бидејќи транзит време е многу зависеше и се обезбедени од страна на Поштенски Услуги(освен за викенди и празници) Ако имате повеќе прашања или барања на превозот,pls се чувствуваат слободни да контакт нашата служба за корисници тим.
Услови & Состојба Сепак,за да се избегнат било какви потенцијални oversights,ние respectfully барање вашата поддршка ни помага да се направи оваа заемно задоволителен трансакција со ТЕМЕЛНО разгледување ставка опис и фотографии,и бара сите прашања ПРЕД ДА НАДДАВАЊЕ. Гаранција : 7 дена пари назад / 2-недели размена / 1-година поправка на услугата Враќа објект мора да содржи вашето име,адреса,објект,на денот телефон,како што се плати,а ако се бара враќање на парите или замена. По добивање на врати објект,ние ќе рефундирање на клиент на предмети цена(со исклучок на трошоците за превозот до и од таб)
Контактирајте не Доколку сте заинтересирани за работа со небо драко Onda,не двоумете се да контактирате со нас за производи,цената на преговори,превозот,или декларација или други им помогне на neededwe се посветени на вашиот 100% задоволството на клиентите. Задоволството на клиентите е многу важно и нашите повратни информации оценка го одразува ова satifaction. Ве молиме да ни даде можност да го реши секој проблем се случило.ние имаме разбирање за загриженоста и фрустрации можеби ќе hve,и ќе се обиде нашите најдобри за решавање на проблемите.
Ние се грижиме за нашите ценети клиенти,и секогаш ќе се обидеме да ви помогнеме