Ве молиме љубезно ве молиме имајте во предвид дека купувачите се одговорни за сите дополнителни царински давачки, брокерски такси, давачки и даноци за увоз во вашата земја.
П : Продавачот на производот и услугата е одлична, како можам да се остави postive повратни информации?
A : Позитивни feeback (5 ѕвезди) е исклучително важно за нас, вашето задоволство е наша единствена pursiut. За да ги избегнете високите царинење такса, ве молиме дозволете ни да знам колку вредноста што би сакал да се изјасни кога ќе го поставите цел. На превозот надомест е платена од страна на купувачот.
Барање :
· 1) . Вашето мислење е многу важна за нас. Предмети може да биде вратена во рок од 7 дена за проблеми со квалитетот (клиентот треба да им понуди на дигитални фото на продавачот за каква било поплака за нас да направат истрага. Обично,ние ги користиме Кина Пост Воздух Mail за да испратите ќе производи се слободни.
П : Ако јас не сум задоволен со производ, може да не се врати назад?
A : Ние прифати врати и целосна наплата од редовни 7 дена, 15 дена по денот на приемот на предмети, ве молиме контактирајте со нас пред да ја испратите назад или напуштање на негативен фидбек.Ние ќе ви испратиме Следење на број по е-пошта. Ако има било какви проблеми, ве Молиме слободно контактирајте со нас пред да замине netural(3 ѕвезди) или негативни(1-2 ѕвезда) повратни информации, ние секогаш сме подготвени да го решите вашиот проблем . Објектите што сте ги примиле во рок од 30 дена од доставената датум. Ние ќе го прават истото за вас.
Било какви други прашања, ве молиме погледнете на овој линк , Можеби тоа може да ви помогне. Ви благодариме.
П : дали има некој царина?
A : Нормално ние ќе се изјасни на минимална вредност за да се избегне царина. Ако не сте задоволни со нашата објекти и услуги, ве молиме љубезно остави позитивни повратни информации и Пет Ѕвезди.
П : Кога ќе се организираме на испорака?
A : Нормално, ние ќе брод цел во 1-2 работни дена (48 часа) еднаш плаќањето е завршено, Ако ви треба било поволни или брза испорака, ве молиме контактирајте со нас во секое време.Ако е потребно, можете да оставите порака да ни каже колку ти би сакал да пишувам за пакетот.
П : дали има некој dos и donts за вистинска кожа?
О : - Избегнувајте перење
- Aviod оган
- Да се чува далеку за дожд и за сонце
- Moistureproof и aviod инсекти
- Aviod прекумерна тежина
- Aviod контакт со остар предмет и хемикалии
П : Не правиш промет на големо или пад на превозот?
A : Да, се разбира. Ние ќе ви одговори Што е можно поскоро. Објектите што сте ги примиле неискористени, неоштетени и во оригиналниот пакет.com/ (За Aliexpres Стандард Превозот само) или www. Ако објектот не е дефектен, објектот ќе биде испратена назад на купувачот. Се врати превозот надомест се плаќа од страна на купувачот. Ние, исто така, нудат во комбинација превозот попуст.
П : Како можам да track my парцела кога се испраќаат?
A : Ние искрено ве покануваме да ги пратите овој парцела со вашиот следење на број по овој линк http : //global. Купувачот е одговорен за Сите Враќање Поштарина и такси Превозот.Ве молиме контактирајте со нас ако не го добивате нашиот е-маил.net/en (како што се e
Packet, Кина Пост, dhl и други курир)
П : како да Ја купите за заштита на времето истекува, она што можам да направам?
О : Ако вашата нарачка заштита времето истекува, ве молиме контактирајте со нас да се продолжи времето за испорака и проверете ја вашата цел следење, па вашите пари нема да одат на моја сметка. Ве молиме бидете сигурни дека вашите информации се точни, како што се името, адреса ,телефонски број,ZIPcode,и др. За промет на големо со цел над 150 ДОЛАРИ или до 10 парчиња, ПОПУСТ или СЛОБОДНИ ИЗРАЗАТ испорака се понудени од наша страна која само што трае 3-7 работни дена да пристигне; За пад на превозот, ние сме во состојба да брод за да вашите клиенти директно и нема да оставите информации за нас како ќе го бара.