Купувачот треба да се обиде да поднесе барање со логистичка компанија за враќање на цената на штета или загуба.
Ќе се пријавите за стоката во исто време и стандардно обезбедување предмети. Ако прашања се јавуваат, како и сите со спонзор треба веднаш да се провери ситуацијата и да го извести курир или одбивање на проблемот делови. На пример : на неправилно инсталираните, Ник, цевка допир лошо, храна, итн.
Приемот на стоката во исто време да ве потсетам уште еднаш да се отвори пред експрес карго облик, изглед, бројот на прегледи да го потпише.
Како човек-направени фактори, природни катастрофи причинета штета ќе не во нашата гаранција.
Ние и ветуваме на гаранција на 90 дена за оваа содржина, како и превозот на трошоците за враќање треба да биде дадена од страна на купувачот.
Кога ќе ја прими стоката, а особено на денот на полагањето на екранот. Продавница за продажба на стоки имаат објавено гаранцијата кревка тагови, како што е гаранција ознаки во гарантниот период се искинати нагоре.
Се враќа :
Ние да се потрудиме да им служи на нашите клиенти најдобро што можеме.
НАПОМЕНА : ве Молиме напишете вашиот компјутер бренд,модел и треба LCD модел пред плаќање ,Ние се провери на производи што треба , тогаш ќе го испратам до тебе!Ако не напишете тоа,јас ќе го испратам на истиот мојот производ! Ви благодариме за изборот на нашите производи! Купувачи се обрне внимание :
1. Стр закуп остави позитивни повратни информации и 5 ѕвезди, ако сте задоволни со нашата објекти и услуги .
По услуга :
1.