360 степени Целосно Покривање Мека Јасно Силикони Случај за Samsung Галакси S5 S6 S7 Работ S8 Плус Забелешка 8 A3 А5 О7 J5 J7 Премиер 2016 2017
За Плаќање 1. Ние прифаќаме Alipay, Запад Унија, TT. Сите големи кредитни картички се прифаќаат преку secure уплатата ЗАЧУВАМ. 2. Плаќањето мора да се изврши во рок од 3 дена од денот на нарачката. 3. Ако не можете да проверите веднаш по аукција блиску, ве молиме почекајте неколку минути и обидете се повторно .
За Пратката 1. ВО СВЕТОТ ПРЕВОЗОТ. (Освен некои земји и APO/FPO) 2. Нарачки обработени навремено по плаќање на проверка. 3. Ние само брод да се потврди цел адреси. Вашата цел адресата МОРА да ОДГОВАРА на вашиот Превозот адреса. 4. УСЛУГА ТРАНЗИТ ВРЕМЕ е предвидено од страна на превозникот и исклучува време на викендите и празниците. Транзит пати може да се разликуваат, особено за време на сезона. 5. Ако не сте добиле вашата пратка во рок од 30 дена од плаќањето, ве молиме контактирајте со нас. Ние ќе ги пратите пратката и да се вратам на вас како е можно поскоро со одговор. Нашата цел е задоволството на клиентите! 6. Поради акции статус и временски разлики, ние ќе изберете да брод од вашиот објект од нашиот прв располагање со магацински простор за брза испорака.
Враќање & Наплата 1.Ако имате дефект на стоки, сакате да се вратите или попуст. Ве молиме контактирајте со нас во рок од 3 дена по добивање на пратката. Сите се врати стоката мора да се врати со своите оригинално пакување и додатоци. Клиентот е одговорен за превозот обвиненија на врати стоката. 2. Ние ќе рефундирање на парите да ти кога ќе се врати стоката. Или замени стоката за вас. 3. Некаде Воздухопловната пропушти некои поштенски, ние ќе рефундирање на цена и превозот надомест кога не можете да добиете на вашите производи. 4. Ние ќе се справи со рефундирање во 3 работни дена кога ќе се добијат информации од вас.
За Повратни Информации
Ние ќе работиме со вас да додека не се задоволни. ние искрено се надеваме дека ќе може да ни остави позитивни Повратни информации, за било која причина не сте задоволни со вашата нарачка, ве молиме контактирајте со нас преку (Моите Пораки) или (Прашајте го Продавачот Прашања), Трговија менаџер, пред да замине неутрален или негативен фидбек. Ние ќе се потрудиме да го реши било каков проблем и да ги задоволи вашите потреби.