П : Како можам да добијам повеќе информации за производи? A : Можете да ја посетите нашата продавница добие најновите информации за производот и промотивни информации. Ова е нормална појава.Ние ќе ви помогнат и да организира инспекција нашата обработка на линкот.
Повратни Информации & Подарок
1.Ние ќе рефундирање на парите за вас кога ќе се добие се врати ставки,Или да го замени објект за вас. Ако вие сте многу задоволни со нашите производи, можете да ги споделите со повеќе шминка љубовници од страна на видео или блог на Интернет или било која друга социјалните медиуми платформи . П : Што треба да направам кога постои квалитетот проблем на производот? А : Дали можете да користите производи за прв пат или ако се производи, ентузијаст, ќе се соочи следниот услов : ќе има некои губење на косата или малку боја исчезнува кога прв пат се мијат шминка четка. Сите производи што се продаваат вклучуваат фабрика за гаранција ,не ја покривајте времиња кои биле злоупотребени, изгорени или оштетени во било каква форма. Сите големи кредитни картички се прифаќаат преку secure уплатата ЗАЧУВАМ. Сите предмети ќе бидат испратени во рок од 2 работни дена, во САД ,Канада, Австралија, Русија и Велика Британија треба околу 2 до 4 недели ,во други земји може да има потреба од 4 до 5 недели , да Италија, Бразил, Грција и други мали земји, тоа може да има потреба од 5 до 6 недели. П : Може да се продава на големо цена? A : Да,ако вашата цел е над 20 поставува едно време. Се разбира, ако вашиот споделување добиете висок ставови или веќе имаат голем број на фанови на вашиот блог или социјалните медиуми сметки, можете исто така да контактирате со нас преку е-маил. П : Што треба да направам кога ќе примам производ? А : ве Молиме внимателно проверете дали примената на производот е исто како и она што ви се подредени. Ние прифаќаме Alipay, Western Union, TT. Ако ви треба брза испорака начин, ве молиме контактирајте со нас пред исплата. П : јас воопшто не се добие мојата пакети,што треба да направам?
A : Pls контакт со нас преку Aliexpress порака прво. Ние сме среќни да ви понуди бесплатен дар во вашата следна цел, ако се направи споделувањето. Ве молиме контактирајте со продавачот или компанија по-продажба на услуги на клиентите.
За најчесто поставувани ПРАШАЊА
1. Или, ние нема да бидеме одговорни за било неуспех испорака поврзани со дестинацијата на царинската прашање. ви дава до 6 месеци гаранција за квалитет. Па ве молиме двојно проверете ја вашата локална царинска политика внимателно пред исплата.
Плаќање & Превозот
1. Меѓутоа, ако оваа состојба продолжува и во текот на следните употреба, тогаш тоа е квалитет проблем. Ние се извинуваме за непријатностите со вас во случај нешто се случува се допаѓа ова.Исто така, ако се згодни,pls проверите кај поштата во близина. Ние сме среќни да ви нудат бесплатни примероци или испитување на нови производи. Во исто време,треба да се провери вашиот превозот адреса и тоа дали плаќањето е успешно. Исто така ,одложувањето или неуспех испорака, понекогаш е предизвикана од политиката на различните обичаи, на пример ,ласерски покажувач е неприфатливо во некои земји.Можете да контактирате со нас. Ако примите погрешен производ, оштетени производ, или делумна испорака на вашата нарачка, ве молиме веднаш обратете се на продавницата за да се добие по-продажбата на поддршка. Ако имате дефект на објектот,ве молиме контактирајте со нас во рок од 2 дена од добивање на пратката .Сите се врати ставки мора да се врати со неа е оригинално пакување и додатоци. Ве молиме оставете порака ако не сте добиле објект во 30 дена,ние ќе ги провери со пост канцеларија, а потоа ја или рефундирање на каква било исчезнати објект.